Τι είναι το SEO

Τι είναι το SEO

Η λέξη SEO προέρχεται από το Search Engine Optimization


Παρακάτω θα μάθεις τι είναι επιτέλους το SEO, τα keywords, τι χρησιμότητα έχουν για σένα και τη δουλειά σου, καθώς και πως μπορεί να επωφεληθεί το website σου από αυτό.

SEO με απλά λόγια.

Εν ολίγοις, είναι η διαδικασία κατά την οποία κάνουμε διάφορες βελτιώσεις, με σκοπό κάποια ή κάποιες από τις σελίδες του website μας να κατατάσσονται όσο πιο ψηλά γίνεται, όταν κάποιος χρήστης κάνει μια σχετική αναζήτηση στο Google ή μία παραπλήσια μηχανή αναζήτησης.

Ένα ζήτημα όμως προκύπτει για όποιον καταπιαστεί με το SEO. Η Google δεν έχει κάποια σίγουρη λίστα με τις κινήσεις που θα ανεβάσουν τη σελίδα σου στα rankings της.

Γνωρίζουμε βέβαια αρκετούς τρόπους για να το πετύχουμε αυτό. Γι’αυτό και η επιλογή ειδικών σε αυτόν τον τομέα με εξειδίκευση και εμπειρία, είναι απαραίτητη.
Η επιλογή σωστού URL, κατάλληλων φωτογραφιών, η ταχύτητα του website σου, το πόσο εύχρηστο είναι για όποιον πλοηγείται, είναι μόνο κάποιοι από τους τρόπους να σκαρφαλώσεις στα rankings. 

Ποιες είναι οι κινήσεις που περνάνε από το χέρι μας και είναι σημαντικές για το SEO;

Παρακάτω ακολουθούν τέτοιες κινήσεις, που θα βοηθήσουν στην κατάκτηση της πολυπόθητης πρώτης θέσης!

Quality Content

Στον κόσμο του marketing, υπάρχει ένα ρητό που διατυπώθηκε το 1996 από τον γνωστό και μη εξαιρετέο Bill Gates. “Content is King“!
Ένα ρητό που είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Με λίγα λόγια, το περιεχόμενο της κάθε σελίδας που θέλουμε να προωθήσουμε, είναι σημαντικό να είναι ποιοτικό και να εξυπηρετεί τις ανάγκες των αναζητήσεων των χρηστών.
Σε αντίθεση με παλαιότερα, που το να ανεβάζεις συχνά καινούργιο περιεχόμενο ίσως να ήταν αρκετό για να σου κερδίσει μια υψηλή θέση στα rankings, πλέον ο αλγόριθμος έχει εξελιχθεί σε σημείο να αναγνωρίζει το ποιοτικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο.
Και όπως σε κάθε τι, έτσι και στο SEO, πρέπει να συμβαδίζουμε με τα δρώμενα της κάθε εποχής.

Γιατί είναι σημαντικό το ποιοτικό περιεχόμενο στο SEO;

Όσο καλύτερο και πιο ενδιαφέρον περιεχόμενο δημιουργούμε, τόσο περισσότερους χρήστες θα προσελκύσει η σελίδα μας (traffic), κάτι που θα βοηθήσει πολύ στο να μπούμε στα rankings. Πρέπει λοιπόν το περιεχόμενο να έχει επιμεληθεί σωστά, έτσι ώστε να εξυπηρετεί τον σκοπό που αναφέραμε, ενώ παράλληλα να προσελκύει τον σωστό κόσμο και να αντικατοπτρίζει την ταυτότητα της επιχείρησης σου.

Έχοντας διαβάσει τα παραπάνω, ένα ερώτημα γεννιέται.

Πώς μπορώ να βελτιώσω το περιεχόμενο μου;

Όποιος σου πει ότι υπάρχει ένας τρόπος ή μια σωστή προσέγγιση, λέει ψέματα.

Η βελτίωση του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας, είναι δουλειά που απαιτεί εμπειρία, καθώς και συνεχή έρευνα για αλλαγές στον αλγόριθμο της Google, που συμβαίνουν κατά καιρούς.
Παρόλα αυτά, αν έπρεπε να αναφερθούμε σε ένα τρόπο που θα μας βοηθήσει να αρχίσουμε και έχει πολλά σημαντικά παρακλάδια, αυτός θα ήταν το Keyword Research.

Keywords στο SEO.

Είμαστε σίγουροι πως έχεις ξανακούσει τον όρο keywords.
Αρχικά θα εξηγήσουμε τι εννοούμε με αυτόν τον όρο και έπειτα θα το αναλύσουμε λιγάκι παραπάνω.

Keywords λοιπόν ή αλλιώς λέξεις κλειδιά, είναι φράσεις και λέξεις τις οποίες στοχεύουμε με γνώμονα τη διαδικτυακή αναζήτηση των χρηστών για προϊόντα και υπηρεσίες.

Τα keywords παίζουν σημαντικό ρόλο στο on-site SEO, και έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στη διαμόρφωση της κατάταξης του website σου σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google. 

Πιο αναλυτικά τα Keywords:

  • Βοηθάνε τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν με τι έχει να κάνει το website και τι πληροφορίες περιέχει. Με το να συμπεριλάβουμε σχετικά keywords στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας και στα Meta Description, είναι ευκολότερο να συσχετιστεί το website μας με τις αναζητήσεις μελλοντικών υποψηφίων πελατών.

     

  • Μας επιτρέπουν να στοχεύουμε συγκεκριμένους χρήστες αλλά και αναζητήσεις, με σκοπό να αυξήσουμε τις πιθανότητες να δει το website μας κοινό, που θα ενδιαφερθεί για ότι υπηρεσία ή προϊόν αυτό προσφέρει.

     

  • Μας βοηθούν να επικοινωνήσουμε άμεσα στο κοινό, τι είναι αυτό που προσφέρει η επιχείρησή μας.

Οπότε, είναι πολύ σημαντικό ανάλογα με την εκάστοτε ιστοσελίδα, να βρούμε ποια keywords έχουν άμεση σχέση με το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρουμε, σύμφωνα πάντα με τις αναζητήσεις των χρηστών (keyword research).

Μόλις το κάνουμε αυτό, ψάχνουμε αυτές τις λέξεις ή φράσεις που έχουν τον μεγαλύτερο όγκο αναζήτησης και έπειτα διαμορφώνουμε το website με τα σωστά πλέον keywords, χρησιμοποιώντας τα όσες φορές κριθεί απαραίτητο έτσι ώστε να αποφύγουμε το Keyword Stuffing.

Εάν αυτές οι κινήσεις γίνουν σωστά, τότε η Google θα θεωρεί το website σου σχετικό με τις εν λόγω λέξεις και θα έχει θετικό αντίκτυπο στην κατάταξη, όπως προαναφέραμε.

Όλο αυτό φυσικά δεν είναι ένα απλό εγχείρημα καθώς χρειάζεται εμπειρία, μεθοδικές κινήσεις και τα σωστά SEO εργαλεία για να επιτευχθεί το αποτέλεσμα που θέλουμε.

Αν θέλεις το website σου να αρχίσει να περνάει τον ανταγωνισμό στα rankings, επικοινώνησε μαζί μας εδώ!

Κοινοποίηση: 

Picture of Μηνάς Ηλιάδης

Μηνάς Ηλιάδης