Social Media: Οργανική προώθηση ή διαφημίσεις;

Social Media: Οργανική προώθηση ή διαφημίσεις;

Τα social media αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του σύγχρονου επιχειρηματικού κόσμου, εφόσον παραμένουν ένα ισχυρό εργαλείο για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών προς το ευρύ κοινό. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την αυξανόμενη παρουσία της στο κομμάτι της διαφήμισης, έχουμε δει να εμφανίζονται διάφορες μορφές marketing, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν η οργανική προώθηση και οι χορηγούμενες διαφημίσεις. 

Κάθε μία από αυτές τις δύο προσεγγίσεις έχει τα δικά της πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και η επιλογή μεταξύ των δύο, μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την επιτυχία μιας επιχείρησης.

Τι είδους διαφήμιση μπορώ να περιμένω από τα social media

Να επιλέξω την οργανική προώθηση, ή να στρέψω την προσοχή μου στις χορηγούμενες διαφημίσεις; 

Ας εξετάσουμε κάποιες διαφορές των δύο αυτών κατηγοριών του social media marketing! 

Οργανική Προώθηση στα Social Media

  • Είναι οικονομική 
    Σε αντίθεση με τη χορηγούμενη προώθηση, η οργανική προώθηση στα social media είναι εντελώς δωρεάν. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να αλληλεπιδράσεις με το κοινό σου, χωρίς να χρειάζεται να δώσεις χρήματα στις εκάστοτε πλατφόρμες.

     

  •  Καλύτερη αλληλεπίδραση 
    Η οργανική προώθηση, σου επιτρέπει να αλληλεπιδράσεις με το κοινό σου με έναν πιο ουσιαστικό τρόπο. Μπορείς να απαντάς σε μηνύματα και σχόλια του κοινού σου, να συνομιλείς μαζί του ζωντανά, και να δημιουργήσεις έτσι σχέσεις εμπιστοσύνης, προσομοιώνοντας μια κοινότητα!

     

  •  Κατανόηση του κοινού σου 
    Η οργανική προώθηση στα social media, σου δίνει πρόσβαση σε πολύτιμα στατιστικά, τα οποία σε βοηθάνε να καταλάβεις τις ανάγκες του, τις αναζητήσεις και τις προτιμήσεις του. Έτσι μπορείς να χτίσεις μια εκστρατεία social media marketing, κομμένη και ραμμένη στις ανάγκες του.

     

  • Οφέλη σε βάθος χρόνου 
    Σε αντίθεση με τις χορηγούμενες προωθητικές ενέργειες, οι οποίες σταματάνε με το που τελειώσει το μπάτζετ, η οργανική προώθηση μπορεί να φέρει αποτελέσματα ακόμα και αφού σταματήσεις τις ενεργές προωθητικές κινήσεις.

Χορηγούμενη διαφήμιση στα Social Media

  • Διαφήμιση σε στοχευμένο κοινό 
    Με τη χορηγούμενη προώθηση, μπορείς να ελέγξεις το κοινό στο οποίο θα εμφανιστείς με τεράστια ακρίβεια. Μπορείς να λάβεις υπόψιν κριτήρια όπως η ηλικία, η περιοχή, τα ενδιαφέροντα και πολλά άλλα. Έτσι οι κινήσεις σου εμφανίζονται σε κοινό που είναι πιθανό να ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες σου και μεγιστοποιείς το ROI (Return On Investment).

     

  • Μέγιστη δυνατή προβολή 
    Η χορηγούμενη προώθηση στα social media, εγγυάται τον μέγιστο αριθμό θέασης της επιχείρησης σου από το κοινό που έχεις επιλέξει. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεις το brand awareness και το traffic στο website σου.

     

  • Γρήγορα αποτελέσματα 
    Οι χορηγούμενες προωθήσεις φέρνουν πιο γρήγορα αποτελέσματα, καθώς το επιλεγμένο κοινό σου έρχεται σε επαφή με αυτές, λεπτά αφότου έχουν ανέβει.

     

  • Έλεγχος στο μπάτζετ 
    Με τις χορηγούμενες, έχεις τον απόλυτο έλεγχο πάνω στο μπάτζετ, καθώς μπορείς να επαναπροσδιορίσεις τις ενέργειες σου, με βάση τα αποτελέσματα που σου επιφέρουν. Έτσι έχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με τις επενδύσεις σου.

     

  • Πλεονέκτημα επί του ανταγωνισμού 
    Με μια σωστά στημένη χορηγούμενη προώθηση, διαφοροποιείς τον εαυτό σου από τους ανταγωνιστές, και αγγίζεις ένα μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικού κοινού.

     

  • Έλεγχος της προόδου 
    Με τις χορηγούμενες προωθητικές κινήσεις, σου δίνεται ο πλήρης έλεγχος των στατιστικών κάθε διαφημιστικής καμπάνιας σου, έτσι ώστε να την προσαρμόσεις ανάλογα με τα αποτελέσματα της.

Όπως μπορούμε να διακρίνουμε, υπάρχουν πολλά και διαφορετικά οφέλη και στους δύο τρόπους διαφήμισης μέσω των social media. Όταν συνδυάζονται λοιπόν, δημιουργούν μια πολύ δυνατή στρατηγική social media marketing, που θα βοηθήσει την επιχείρηση σου να φτάσει στους στόχους της και να μεγαλώσει.


Στην Socialite, ειδικευόμαστε τόσο στην οργανική προώθηση, όσο και στις χορηγούμενες διαφημίσεις. Επικοινώνησε μαζί μας εδώ!

Picture of Μηνάς Ηλιάδης

Μηνάς Ηλιάδης